دستگاه پاستوریزاتور شیر 200 لیتری :

واحد پاستوریزاسیون شیر 200 لیتری عمدتاً برای انواع شیر پاستوریزه ساخته شده است. باید بگوییم که که دستگاه پاستوریزاتور 200 لیتری شرکت سازآب دارای ساختار زیبا، طرز کار ظریف، ردپای کوچک، عملکرد ساده، پاستوریزاسیون با دمای پایین و سیستم تمیز کننده خود گردشی، دارای توپ تمیز کننده CIP ، تمیز کننده بدون بن بست ها واحدهای پاستوریزاسیون شیر مکانیکی همگی توسط تکنسین های حرفه ای جوشکاری فرآوری و تولید می شوند. محصولات این شرکت دارای کیفیت عالی، ایمن و بادوام و دارای طول عمر بالا می باشند.شرکت ما بیش از ده سال تجربه در زمینه تولید استریلیزاسیون و پاستوریزاتور لبنیات دارد.

مشخصات عملکرد واحد پاستوریزاتور 200 لیتری شیر :

   1. ساختار واحد پاستوریزاسیون 200 لیتری شیر از مخزن پیش گرمایش، مخزن استریل، مخزن سردخانه، ماشین لباسشویی، پمپ شیر و جعبه توزیع برق تشکیل شده است.

   2. ساختار مخزن پذیرفته شده است و هر سیستم با پمپ شیر گردشی و خط لوله فولادی ضد زنگ مطابقت دارد و مجهز به سیستم تمیز کننده CIP است که کاملاً تمیز می شود و هیچ باقیمانده ای ندارد.

   3. کل دستگاه توسط PLC کنترل می شود که کارکرد آن آسان است، استفاده از آن آسان است، در عملکرد پایدار است و می تواند به طور مداوم تولید شود.

   4. ترکیب تجهیزات را می توان آزادانه با توجه به نیاز مشتری مطابقت داد و از ساختار یکپارچه استفاده می شود که از نظر یکپارچگی خوب و از نظر ظاهری زیبا است.

   5. این می تواند از خطر در عملیات تمیز کردن جلوگیری کند، از اثر تمیز کردن اطمینان حاصل کند و نیروی کار را ذخیره کند.

   6. مناسب برای فرآوری و تولید مزارع کوچک و متوسط، مراکز فرآوری، آشپزخانه های مرکزی، دانشکده ها و دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی علمی، مغازه های شیر تازه و غیره.

پارامترهای فنی واحد پاستوریزاسیون 200 لیتری شیر :

مدل: 150/200L/300L/ نوع       

خروجی: 150/200L/300L/ زمان

مواد: SUS304  

دمای استریلیزاسیون: 50-95 (قابل تنظیم)

دمای تبرید: 0-4  

روش تبرید: خنک کننده کمپرسور

توان کل: 34KW/58KW ( بر اساس مدل متفاوت است ) 

مساحت و ابعاد دستگاه پاستوریزاتور 200 لیتری : 5m*3m*3m

جریان پردازش واحد پاستوریزاسیون شیر 200 لیتر :

فرآیند فرآوری شیر پاستوریزه: تغذیه شیر فیلتراسیون پیش گرم کردن همگن سازی استریل کردن یخچال

مشخصات فنی دستگاه پاستوریزاتور 1000 لیتری

ترکیب مبدل های حرارتی صفحه ای سه مرحله ای دستگاه پاستوریزاتور 1000 لیتری :

·        قاب فولادی ضد زنگ AISI 304، طراحی شده برای تعمیر صفحات جایگزین، با اتصال ورودی و خروجی فولاد ضد زنگ AISI 304 از نوع DN 25 DIN 11851.

·        میله های راهنما و ثابت و میله های رزوه ای از فولاد ضد زنگ 304 آی سی.

·        صفحات تبادل حرارتی از فولاد ضد زنگ Aisi 316 با ضخامت 0.5 میلی متر با واشر لاستیکی EPDM (بدون چسب) ساخته شده است.

·        فریم مرکزی از فولاد ضد زنگ Aisi 304 با اتصال نوع DN 25 DIN 11851 ساخته شده است.

·        پمپ تغذیه جهت انتقال محصول از مخزن تغذیه به کارخانه پاستوریزه پمپ سانتریفیوژ فولاد ضد زنگ AISI 316 ساخت با مشخصات بهداشتی 3A با موتور 2900 دور در دقیقه.

·        دبی سنج الکترومغناطیسی از فولاد ضد زنگ AISI 316 ساخته شده است و برای اندازه گیری دبی در ساعت استفاده می شود. کلاس حفاظت IP67 NEMA4X با پوشش PFA، اتصالات Technic Tri Clamp از فولاد ضد زنگ AISI 316.

·        مجموعه اتصالات برای گردش محصول، متشکل از لوله های فولادی ضد زنگ DIN 25 AISI 316 برای هضم انسان، صیقلی شده در داخل و خارج، جوش داده شده و متصل شده توسط عناصر اتصال DIN 25، با شیرهای دیورتر، برش و تخلیه در صورت لزوم.

·        شیر فولادی ضد زنگ AISI 316 برای بازیابی محصول، نوع 3 طرفه با کنترل پنوماتیک DIN 25 در زمانی که دمای پاستوریزاسیون مناسب نیست و عملیات پر کردن متوقف شده است.

·        گروه کنترل دما برای کنترل خودکار دمای خنک کننده، طراحی شده برای گردش محلول ژل

واحدهای خنک کننده و مبدل های صفحه ای، شامل:

- شیر تنظیم سه طرفه با سروو کنترل پنوماتیک.

- اتصال لوله ها در فولاد ضد زنگ AISI 304 تا حد اولیه.

واحد آماده سازی آب گرم توسط یک مبدل حرارتی بخار کمکی جوش داده شده از فولاد ضد زنگ AISI 304، یک پمپ گریز از مرکز فولاد ضد زنگ AISI 304، موتور V400 50 هرتز برای گردش آب گرم از واحد گرمایش و گرمایش طراحی شده است. مبدل

کانکتور برای فرآیند گرمایش محصول، ساخته شده از لوله فولادی ضد زنگ AISI 316، جوش داده شده از خارج (برس خورده) و جوش داده شده توسط قطعات اتصال DN، اتصال کامل، ایمنی، انحراف، شیر قطع و تخلیه در صورت لزوم داده و متصل می شود.

زمان 30 ثانیه، مناسب برای گروه محفظه لوله حرارتی مخزن پاستوریزاتور 1000 لیتر در ساعت، ساخته شده از لوله های فولادی ضد زنگ AISI 316، درجه مواد غذایی DIN 40، جلا داده شده در داخل و خارج، جوش داده شده با انحنای 180 درجه DIN 40، متصل شده توسط اتصالات لوله از نوع DIN 11851 می باشد.

گروه سرمایش و کنترل دما در داخل دستگاه پاستوریزاتور 1000 لیتری :

شیر کنترل دمای محلول ژل اتوماتیک با سروو کنترل پنوماتیک و پمپ سانتریفیوژ فولاد ضد زنگ با موتور الکتریکی جهت گردش محلول ژل از واحد خنک کننده و مبدل صفحه ای، لوله اتصال فولاد ضد زنگ AISI 304 در پایه.

پایه پشتیبانی اصلی برای تثبیت کلیه اجزای دستگاه در فولاد ضد زنگ AISI 304 با مقطع مستطیل شکل.

مخزن بافر 300 لیتری - توضیحات:

ظرفیت 300 لیتر مخزن بافر مناسب برای کار در 6 مرحله تست شده ISPESL در نظر گرفته شده برای دریافت محصولات پاستوریزه در ورق استنلس استیل 316 کارکرد سطح 2B درب استوانه ای ضخامت 10.30 میلی متر روکش 40/40 10 میلی متر با:

- کلاس حداقل / حداکثر برای پروب القایی، اتصالات فرآیند نوع DIN.

- منهول برای کاترپیلار بیضوی با دهانه داخلی.

- عملکرد کم؛

- توپ اسپری پخش کننده آب برای شستشو؛

- مجموعه کنترل فشار با شیر کنترل، شیر ایمنی دارای گواهی PED، شیر پرکننده، فیلتر هوا و گروه کاهش فشار هوا؛

- پیچ های بالابر؛

- اتصالات فرآیند از نوع DIN.

- پایگاه های پشتیبانی N.03

لوله های اتصال تجهیزات خارجی ساخته شده از جنس استنلس استیل 316 ساتن نوع DIN و صیقلی.

- پمپ محصول سانتریفیوژ جهت انتقال محصول پاستوریزه از مخزن بافر 300 لیتری به خط پرکن IC 316 فولاد ضد زنگ بهداشتی 3A با موتور دور متغیر اینورتر.

کابینت کنترل در ورق استنلس استیل AISI 304 :

تجهیزات الکتریکی و دستگاه های کنترل را در خود جای داده و دارای حفاظت IP 65 می باشد. کابینت های کنترل شامل:

PLC های زیمنس

- پنل لمسی اپراتور ASEM با رنگ روتر برای پشتیبانی از راه دور.

- صفحه نمایش لمسی با عملکردهای زیر:

نمایش هشدار گرما/اینورتر.

هشدار دما/فشار را نشان می دهد.

مقدار دما/فشار را تنظیم کنید.

دمای فعلی را نمایش می دهد.

عنوان و/یا کنترل ها را تنظیم کنید.

نمای کلی سیستم با نمایش وضعیت شیرها، دما، پمپ ها و غیره

الزامات ابزارهای موجود در سایت

هوای تحت فشار:

8 بار فشار دهید

کیفیت استاندارد: ISO 8573 - خشک و بدون روغن

حداکثر اندازه و محتوای ذرات: کلاس 1 (= <0.1mg/m3 <0.1μm)

حداکثر فشار تراکم: کلاس 2 (<-20 درجه سانتیگراد)

حداکثر محتوای روغن: کلاس 1 (<0.01mg/m3)

اتصالات الکتریکی:

ولتاژ: 400 ولت AC ± 5% (حداکثر نوسان)

فرکانس (دوره): 1 ± 50 هرتز (حداکثر نوسان)

مرحله: مرحله 3

تجهیزات کمکی (ولتاژ کنترل): 24 ولت AC

استاندارد IEC

داده های زیست محیطی:

محدوده دمای خارج از منزل: -5 درجه سانتیگراد تا +40 درجه سانتیگراد

گرمترین دوره متوسط: +35 درجه سانتیگراد

سردترین دوره متوسط: +1 درجه سانتیگراد

دمای تست در کارگاه تولید: +28 درجه سانتی گراد

رطوبت نسبی: 70 تا 95 درصد

اتصال آب:

دما: +25 درجه سانتیگراد

فشار: 2-3 بار

قیمت دستگاه پاستوریزاتور :

قیمت پاستوریزاتور شیر بر اساس مدل و خروجی دستگاه ضدعفونی می باشد.برای دریافت قیمت می توانید مستقیماً با تولید کننده تماس بگیرید.هم اکنون شیر پاستوریزه عموماً در بارهای شیر تازه، مزارع، غذاخوری های واحد و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.  پاستوریزه های شیری که عموماً در میله های شیر تازه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از نوع تک مخزن و ضدعفونی کننده یخچال داخل مخزن. چگونه باید  بفهمیمی که قیمت پاستوریزاتور مورد نظر ما مناسب است یا خیر؟

اول از همه برای مظنه پاستوریزاتور شیر ابتدا باید عملکرد تجهیزات را درک کنیم و سپس قیمت وسط را با هم مقایسه کنیم. دستگاه تبرید و استریلیزاسیون داخل مخزن تک مخزن آب با توجه به فرآیند تولید شیر پاستوریزه طراحی شده است.

به عنوان تجهیزات اصلی در تجهیزات نوار شیر تازه ، این پاستوریزاتور شیر می تواند شیر تازه پاستوریزه را مطابق با نیازهای فرآیند پردازش کند. سپس قیمت چنین پاستوریزه شیری حدود 2 وات است و می توان یک ضدعفونی کننده نسبتاً مقرون به صرفه را برای فرآوری شیر تازه خریداری کرد.

اگر می‌خواهید قیمت دقیق‌تر پاستوریزاتور شیر را دریافت کنید، می‌توانید با خدمات مشتریان آنلاین تماس بگیرید یا با شماره تلفن موجود در وب‌سایت تماس بگیرید تا با کارشناس فروش تماس بگیرید تا قیمت پاستوریزه شیر مناسب شما را دریافت کنید.