مخزن پلی اتیلن آب : انواع و کاربردها

مخزن پلی اتیلن مخزنی برای ذخیره آب و سایر مواد مایع و فله است. چنین مخازنی برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی و غیر خوراکی مناسب هستند. مخازن پلی اتیلن از مواد غذایی با استحکام بالا ساخته شده اند و برای نگهداری سیالات با حجم بالا مناسب هستند.

نحوه تولید مخازن پلی اتیلن:

پلی اتیلن پلیمری ترموپلاستیک است که به عنوان پایه ای برای تولید مخازن پلی اتیلن استفاده می شود، مقاومت خوبی در برابر ضربه و در برابر حرارت و عایق عالی دارد. پلی اتیلن در حین حرارت دادن به سرعت نرم می شود و پس از قالب گیری محصول، پس از سرد شدن جامد می شود. به سبب این چنین خواصی، ماده بهینه برای تولید مخازن ذخیره سازی سیالات با چگالی معین در نظر گرفته می شود.

مخازن آب ترموپلاستیکی را می توان از پلی پروپیلن مقاوم در برابر یخبندان با افزایش مقاومت شیمیایی یا محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز ساخت. مواد مورد استفاده بستگی به هدفی دارد که مخزن نهایی برای آن استفاده خواهند شد. فرآیند تولید مخزن پلی اتیلن؛ قالب گیری چرخشی است. این فناوری به شما امکان می دهد تا یک مخزن پلی اتیلن صاف بدون درز با ضخامت یکسان تمام دیوارها بسازید. بنابراین فرآیند قالب گیری چرخشی این مخازن را در حین کار بسیار بادوام می کند.

انواع مخازن آب پلیمری:

مخازن پلی اتیلن با معیارهای مختلفی تقسیم می شوند. از نظر ظاهری مخازن پلی اتیلن  به موارد زیر تقسیم می شوند:

مخازن پلی اتیلن مستطیلی افقی؛

مخازن پلی اتیلن مستطیلی عمودی؛

مخازن پلی اتیلن استوانه ای افقی؛

مخازن پلی اتیلن استوانه ای عمودی؛

مخازن پلی اتیلن نیز بسته به زمینه کاربرد به سری های مختلف تقسیم می شوند، به عنوان مثال، موارد اصلی:

انواع مخازن پلی اتیلن آبیک قابل حمل - برای حمل و نقل مایعات مختلف، نصب شده بر روی وسایل نقلیه سبک استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن سری L - فضای کمی را اشغال می کند و حتی در درهای باریکی که برای استفاده در محیط داخلی طراحی شده است، قرار می گیرد.

مخازن پلی اتیلن سری S - طراحی شده برای ذخیره آب برای نیازهای مختلف، هم در خارج و هم در داخل محل کاربری  استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن سری T - به دو دسته زیر تقسیم می شوند. مخازن پلی اتیلن مینی - با حجم 100 تا 750 لیتر عمدتاً برای نگهداری مایعات در شرایط خانگی استفاده می شود. مخازن پلی اتیلن  با حجم 2 تا 10 هزار لیتر در صنایعی که نیاز به ذخیره آب زیادی است استفاده می شود.

مخازن پلی اتیلن دوش، این مخازن با حجم کوچک (100-200 لیتر) هستند که هنگام نصب دوش چوبی در کشور استفاده می شود . از ویژگی های متمایز این سری می توان به شکل ارگونومیک، درب با دریچه تنفس، سیستم بست راحت اشاره کرد. می توانید یک سر دوش را به این مخازن وصل کنید.

چرا رنگ مخازن پلی اتیلن متفاوت است؟

مخازن پلی اتیلن آب در رنگ های مختلف موجود است، اما دو رنگ اصلی برای ذخیره سازی آب غیرشرب و شرب وجود دارد: مخازن پلی اتیلن آبی و مشکی. بسته به کاربرد مخزن پلی اتیلن، رنگ خاصی انتخاب می شود. مخازن پلی اتیلن آبی یک گزینه کلاسیک برای ذخیره آب فنی یا آشامیدنی است. مخازن پلی اتیلن مشکی بیشتر برای چیدمان دوش تابستانی یا سازماندهی سیستم آبیاری مناسب هستند. در یک مخزن پلی اتیلن سیاه رنگ در یک روز آفتابی، آب بهتر گرم می شود و در عین حال خواص طبیعی خود را حفظ می کند. علاوه بر این، رنگ های تیره باعث رشد جلبک در آب نمی شوند و مانع از نفوذ اشعه خورشید به داخل مخزن می شوند.

دامنه کاربرد و ویژگی های عملیات

مخازن را می توان برای استفاده در فضای باز استفاده کرد و به دلیل ویژگی های طراحی آنها در زمین دفن نمود. بنابراین، به عنوان مثال، مخازن پلی اتیلن مستطیلی افقی را می توان در دیگ بخار یا در اتاق تاسیسات خانه برای اهداف مختلف نصب کرد. مخازن پلی اتیلن با دنده های سفت و سخت را می توان با خیال راحت در زمین دفن کرد. مخازن پلی اتیلن استوانه ای به خوبی در حلقه های بتنی برای سازماندهی چاه های خارج از خانه قرار می گیرند. به دلیل تطبیق پذیری آنها، مخازن پلی اتیلن اغلب در ساخت خانه های روستایی و کلبه های تابستانی استفاده می شود. آنها در سیستم های تصفیه آب و سیستم های فاضلاب فردی، به عنوان مخازن برای تامین آب غیر شرب و آشامیدنی، برای آبیاری اتوماتیک و سایر اهداف استفاده می شوند. مخازن پلی اتیلن کم هزینه است. لازم به ذکر است که عمر مفید هر مخزن پلی اتیلن به طور متوسط ​​30-50 سال است.

مخازن پلی اتیلن برای آب کاملاً بی تکلف هستند و نیازی به توجه مداوم ندارند. کافی است مخزن پلی اتیلن را به درستی نصب کنید، در صورت لزوم آن را تمیز کنید تا از تشکیلات ناخواسته روی دیوارها جلوگیری شود. اگر آب یا غذا در مخزن وجود داشت، مراحل بهداشتی با استفاده از مایع ظرفشویی معمولی بدون ساینده انجام می شود. مخازن پلی اتیلن را می توان در محدوده دمایی 40- تا 50+ درجه سانتیگراد استفاده کرد. آنها دمای غذا و آب ذخیره شده را کاملاً حفظ می کنند. ویژگی مثبت چنین مخازنی این است که محصولات خواص فیزیکی، شیمیایی و طعمی خود را تغییر نمی دهند و همچنین تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش خراب نمی شوند.

مخزن پلیمری یک دستیار ضروری در خانه و تجارت است.. ما برای هر اندازه، برای هر کاری انواع مخازن پلی اتیلن را می سازیم.

مخزن پلی اتیلن  برای ذخیره سازی آب و آب میوه : برای ذخیره آب، برای انتقال آب، برای انباشت آب، برای گرم کردن و خنک کردن آب. مخزن پلی اتیلن دمای آب و سیال فنی را از - 170 گرم تا + 90 گرم تحمل می کند. شما می توانید با تماس از طریق شماره های مندرج در وب سایت سازآب یک مخزن پلی اتیلن آب از ما خریداری کنید. ما بهترین کیفیت و کمترین قیمت را برای مخازن پلیمری  آب تضمین می کنیم.

مخزن پلی اتیلن شیر و محصولات لبنی: برای نگهداری شیر، برای حمل و نقل شیر، برای خنک کردن شیر و محصولات لبنی. تولید مخازن پلی اتیلن  برای محصولات لبنی و غذایی در داخل و یا در محل مشتری انجام می شود.

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره سازی سوخت و مایعات فنی: برای ذخیره سوخت، برای حمل و نقل سوخت، برای مخلوط کردن مایعات فنی از مخزن پلی اتیلن استفاده می شود.

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره سازی مایعات و حلال های قابل اشتعال: برای ذخیره مایعات قابل اشتعال، برای حمل و نقل مایعات قابل اشتعال، برای مخلوط کردن مایعات قابل اشتعال از مخازن پلی اتیلن استفاده می گردد. تولید مخازن ذخیره سازی، حمل و نقل مایعات قابل اشتعال: استون، تولوئن، بنزین، گازوئیل، بوتیل استات، آمیل استات، بوتیل الکل، اتیل الکل، اتیل استات، بوتانول، زایلن، سیکلوهگزانول، سقز، حلال، کلروبنزن و غیره توسط گروه صنعتی سازآب در کمترین زمان ممکن انجام می گردد.

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره سازی مایعات   و معرف های شیمیایی:  برای ذخیره سازی و حمل و نقل و مخلوط کردن مایعات شیمیایی از مخازن پلی اتیلن استفاده می گردد.

مخزن پلی اتیلن برای ذخیره سازی محصولات غذایی فله:  برای ذخیره سازی، پردازش و حمل و نقل محصولات غذایی فله: غلات، آرد، ماکارونی، حبوبات، قارچ های خشک، ادویه ها، شیرینی جات، نمک، شکر، افزودنی های غذایی از مخازن پلی اتیلن  استفاده می گردد.

مخزن پلی اتیلن برای مواد شیمیایی فله: برای ذخیره سازی، برای حمل و نقل، برای پردازش مورد استفاده قرار می گیرند. مخازن پلی اتیلن مواد شیمیایی خشک: کلرید کلسیم، بی کربنات سدیم، کاربید کلسیم، ژل سیلیکا، خاکستر سودا، کاستیک ود، سفید کننده، زئولیت ها، اسیدها، حلال ها، مواد افزودنی، پودر آلومینیوم و غیره در این سته از مخازن قابل سیو می باشند.

مخزن پلی اتیلن همزن تولید مخازن پلی اتیلن با همزن مکانیکی یا کمپرسور توسط گروه صنعتی سازآب امکان پذیر می باشد. چنین مخازن پلیمری برای مخلوط کردن مواد غذایی و مایعات شیمیایی، برای مخلوط کردن مواد غذایی فله و محصولات فنی طراحی شده اند.

مخازن پلی اتیلن گالوانیکی - تولید مخازن پلی اتیلن برای هر کار گالوانیکی. در این مخازن می توان: تهیه محلول الکترولیتی، غوطه وری دو آند در محلول الکترولیتی، غوطه ور شدن در محلولی برای گالوانیزه شدن قطعه کار، بستن مدار الکتریکی تشکیل شده را انجام و اعمال نمود.

مخزن پلی اتیلن برای حمام و دوش : تولید مخازن پلاستیکی برای دوش با طراحی تجمعی و جریانی با گرمایش. هم در داخل و هم در فضای باز نصب می شود. مخزن پلاستیکی از دمای منفی نمی ترسد، در معرض تخریب اشعه ماوراء بنفش نیست و در معرض خوردگی نیست.

مخزن پلی اتیلن زیرزمینی و بالای زمینی یک راه حل جهانی به عنوان مخزن ذخیره آتش، ذخیره سازی زیرزمینی برای مایعات فنی، شیمیایی و مواد غذایی است. سازه های تقویت شده، خطوط جوش خودکار با تکنولوژی بالا، پرسنل مجرب، همه اینها بالاترین کیفیت کار را با کمترین هزینه تضمین می کند. ما بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را تضمین می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط مخازن پلی اتیلن مورد استفاده در حوزه های مختلف با کارشناسان شرکت سازاب تماس برقرار نمایید.